keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Vieraskirja

En ole juurikaan aikaisemmin miettinyt, millaisen vieraskirjan haluan häihimme. Ehkä olen mieleni perukoilla kuitenkin ajatellut jotain suht tavallista vieraskirjaa, jossa mahdollisesti olisi jotain kysymyksiä, joihin vieraat saisivat vastailla. Nyt olen kuitenkin törmännyt useaan hyvään vaihtoehtoon, ja ehkäpä sieltä on jo löytynyt suosikkikin. :)

Tällaiset Huojuva torni-pelin palikoihin kirjoitetut terveiset voisivat olla aika hauska muisto häistä. :)






Viestit pienissä erivärisissä kirjekuorissa olis aika söpöt!


Myös palapeli olisi kiva.

Tämänhetkinen suosikkini taitaa kuitenkin olla tällainen puu, johon vieraat voivat jättää terveisensä lehtien muodossa.




Kuvassa lehdet on tehty sormiväreillä painamalla, jolloin muistoksi jää jokaisesta vieraasta sormenjälki. Itse olen kuitenkin ajatellut soveltavani tätä ideaa niin, että lehdet ovat hieman isompia, valmiiksi leikattuja pahvinpalasia, joihin mahtuu kirjoittamaan muutakin kuin oman nimensä. "Vieraskirjasta" voisi sitten häiden jälkeen teettää taulun ja ripustaa sen kunniapaikalle kotiin. :)


Saapa nähdä, vieläkö mieli vieraskirjan(kin) suhteen ehtii muuttua monta kertaa... ;)

3 kommenttia:

  1. Tota puuta oon monissa blogeissa ihastellut ja pitkään mietin sitä omiinkin häihimme. Haluaisin kuitenkin sellaisen ystäväkirjatyyppisen ratkaisun. Mutta eikös vieraskirjoja voisi olla kaksi?! Toi puu on kyllä mun mielestä niin nätti, että ehkä palautan sen kuitenkin omalle to do -listalleni :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen myös aivan myyty tuolle puu idealle. :) Haluan kuitenkin vieraistamme muunkin muiston kuin vain nimen, joten sen takia tarkoitus onkin käyttää valmiita, hieman isompia lehtiä, joihin mahtuu jotain runoilemaankin.

      Poista
  2. Voi olla kaksi vieraskirjaa ;) Meillä oli ystäväkirjalappuset ja vielä sitten taulutyyppinen vieraskirja, lisää voi lukea täältä :)


    http://blackblingwhite.blogspot.fi/2012/04/kiitoskortteja-juhlaa-hopinaa.html

    VastaaPoista